PIŠE: JOSIP KRIŽANOVIĆ

 

Većina dobrih stvari uglavnom krene spontano. Sama ideja o nastanku bloga već je objašnjena u prvom tekstu; postojala su očekivanja zbog sveg truda koji se ulaže u stranicu, u tekstove, ipak da će u kratkom vremenskom roku (cca 2mjeseca) doseći ovoliku čitanost- to je zbilja bilo ugodno iznenađenje.

Službeni zaštitni znak bloga, dizajnirao Arijan Vrhovac

 

Jednim dijelom, tomu je zasigurno doprinijela kvaliteta tekstova, a drugim dijelom je to prije svega koncept i izbor tema koji uveliko utječu na čitanost i popularnost bloga. Takav koncept, odnosno pristup u kojemu se trudi prenijeti pozitivne stvari i osjećaje o ljudima koji svojim radom i zalaganjem čine pozitivne stvari, a u vremenu kada smo opterećeni različitim negativnostima i kada mediji forsiraju uglavnom negativnu tematiku je, usudim se napisati, zapravo glavni razlog pozitivnih reakcija na tekstove. Naravno, uvijek se priče vežu i uz bogatu povijest ovoga kraja i nastoji se prikazati sva raskoš sredine, i sva prirodna ljepota ovog jednog komadića naše planete. Ovo ne znači da će gostujući autori ili sam autor bježati i od obrađivanja određenih tema koje su u fokusu javnosti te se na njih osvrnuti argumentirano.

Kako je interes rastao tako je i projekt  poglednasredisnjubosnu.blogspot.ba  rastao i širio se. Tako i s tada nadolazećom, a sada već Novom 2018. godinom,  nove ideje su se rađale.

Logičan prvi korak bio je stvaranje facebook stranice istog naziva preko koje stvaramo zajednicu ljudi zainteresiranih za ovakve teme. U mjesec dana, bez upotrebe nekih „sitnih trikova“ kojima dobivate na Facebooku ljude samo kako bi imali brojku, nego jednostavno promovirajući tekstove i sadržaj bloga, došli smo na 500 ljudi koji prate facebook stranicu bloga što je izuzetan rezultat jer su to osobe koje će pročitati objavljeni sadržaj, a nisu samo brojka.

Mobilna verzija facebook stranice

Ubrzo se javila i ideja da se krene i sa stranicom na društvenoj  mreži Instagram. Ideja se ,prije svega, javila jer su ljudi jako zainteresirani za pregled fotografija prelijepih prirodnih ljepota ovoga kraja kao i zbog dobro poznate izreke da slika govori više od 1000 riječi. Pratitelje isključivo privlačimo fotografijama u vlasništvu bloga, koje pronađemo vezane uz temu, kao i fotografijama koje rado ustupe vrhunski fotografi iz raznih gradova središnje Bosne.

Nadalje, već krajem mjeseca krenuli smo i s gostujućim autorima pa je tako, za blog, u vremenu adventa vlč Josip Vajdner, osoba neiscrpne energije i glavni ”motor” Katoličkog tjednika, napisao prigodan tekst što će se nastaviti i ubuduće sa raznim drugim suradnicima.

Dolazimo i do onoga što blog čini prepoznatljivim, a to je zaštitni znak. U suradnji s fantastičnim mladim grafičkim dizajnerom Arijanom Vrhovcem uradili smo ono što projekt ovakve vrijednosti i zaslužuje, a to je dizajn zaštitnog znaka, ili kako se u svijetu marketinga to naziva- brendirali smo proizvod. Posebno je zadovoljstvo kada vam logo dizajnira bivši učenik u čijem ste obrazovanju sudjelovali i kod kojeg ste poticali taj stvarno hvale vrijedan talent koji je on  nakon toga razvio u profesinalno zanimanje. Arijanu ovim putem zahvaljujem, a o njemu i o skupina mladih ljudi, koji realiziraju sjajne dizajnerske i informatičke ideje,  pisat ću uskoro

Instagram profil, fotografije iz središnje Bosne

Za kraj, prije nego što idući petak bude prvi tekst iz kraljevskog grada Jajca; što je ujedno i prva priča u Novoj 2018., vrijedi spomenuti kako je i dizajn samog bloga promijenjen sa željom da bude prilagođeniji ljudima koji isti i čitaju.

Mnoštvo se novih ideja rađa koje će zasigurno biti realizirane, ali idemo korak po korak.

Svima koji nas čitaju i koji će nas tek čitati želimo sretnu i uspješnu Novu 2018.

.